ابتکار جدید سونی در تولید Xperia
تکنولوژی نوین
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ
نويسندگان
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 19:24 :: نويسنده : علی

  شرکت سوني اعلام کرده است به‌زودي محصول جديدي از مجموعه گوشي‌هاي هوشمند اکسپريا را وارد بازارهاي جهاني خواهد کرد. 
گوشي جديد سوني «اکسپريا سولا» نام دارد و داراي قابليت‌هاي ويژه‌اي همچون «فناوري لمس شناور» و ان‌اف‌سي است. 

اکسپريا سولا علاوه بر اين قابليت‌ها دو ويژگي متمايز کننده ديگر نيز دارد: صفحه نمايش اين گوشي داراي قابليت لمس شناور يا Floating touch است. 
اين قابليت به کاربر اجازه مي‌دهد انگشت خود را با فاصله از صفحه نمايش گوشي نگه دارد و با حرکت دادن انگشت آيتم‌هاي مورد نظر خود بر روي گوشي را استفاده کند. 

به گزارش وب سايت digitaltrends، شرکت سوني در حالي از عرضه محصول جديدي از مجموعه اکسپريا خبر مي‌دهد که در کنگره جهاني موبايل که چندي پيش در بارسلونا برگزار شده بود، دو گوشي جديد به نام‌هاي "اکسپرياي پي" و "اکسپرياي يو" را معرفي کرده بود. 


گوشي جديد سوني 9.9 ميلي‌متر ضخامت و 107 گرم وزن دارد. صفحه نمايش آن 3.7 اينچ و وضوح آن 854 در 480 است. دوربين 5 مگاپيکسلي نيز از ديگر قابليت‌هاي اکسپرياسولا است. اين گوشي همانند دو گوشي اکسپريا يو و اکسپريا پي داراي پردازنده يک گيگاهرتزي اس‌تي اريکسون است. 

قابليت ديگر اين گوشي فناوري ارتباطي ان‌اف‌سي است. ان‌اف‌سي به فناوري ارتباط از راه نزديک گفته مي‌شود که تقريباً همانند بلوتوث عمل مي‌کند. 

در اين شيوه کاربران مي‌توانند داده‌هاي مورد نظر خود را به صورت کدگذاري شده منتقل کنند. از اين فناوري بيشتر براي انتقال پول در فروشگاه‌ها استفاده مي‌شود. 

اکسپرياي سولا همچنين داراي 8 گيگابايت حافظه است و با نسخه 2.3 اندرويد کار مي‌کند. شرکت سوني قصد دارد اين گوشي را در سه رنگ قرمز، مشکي و سفيد وارد بازار کند. سوني هنوز درباره قيمت آن اظهار نظر نکرده است، اما ابراز اميدواري کرده است اين گوشي تا قبل از ماه ژوئن وارد بازار شود. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 365
بازدید کل : 114370
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1